• Pozitron Emisyon Tomografisi/Bilgisayarlı Tomografi (PET/BT)

    Kanser başta olmak üzere çeşitli hastalıkların tanısı, evrelemesi, izleminde ve tedavi yanıtının değerlendirilmesinde kullanılan, vücudun yapısal ve metabolik durumu hakkında bilgi veren görüntüleme cihazıdır Oku...
  • Prostat Büyümesi Laser Tedavisi

    Hastanemizde Prostat Büyümesi Laser Tedavisi Üroloji Uzmanı Dr. Ersan BULUT tarafından yapılmaya başlanmıştır. Oku...
  • EPS ve Ablasyon

    Hastanemiz Kardiyoloji Kliniğinde EPS Ablasyon İşlemi yapılmaya başlanmıştır. Oku...
  • Kapalı Böbrek Taşı Ameliyatı

    Kapalı Böbrek Taşı Ameliyatı (Perkütan Nefrolitotomi- Pnl) hastanemizde Üroloji Uzmanı Dr.Ersan BULUT tarafından yapılmaktadır... Oku...
  • Gastroenteroloji Cerrahisi Uzmanı Göreve Başladı

    Hastanemizde Gastroenteroloji Cerrahisi Uzmanı Op.Dr.Alper SÖZÜTEK göreve başlamıştır. Oku...
  • Laparoskopik Kolon Kanseri Ameliyatı

    Hastanemizde ilk defa Laparoskopik Kolon Kanseri Ameliyatı başarılı bir şekilde yapılmıştır. Oku...
  • Yeni Acil Hizmet Binası

    Yeni Acil Servis Hizmet Binası Hizmete Açılmıştır. Oku...
  • Gastroenteroloji Ünitesi

    Çoşkun Doğmuş Gastroenteroloji Ünitesi yenilenerek hizmete açılmıştır. Oku...
  • Girişimsel Radyoloji

    Girişimsel Radyoloji Ünitemiz Hizmete Açılmıştır. Oku...
  • Koroner Yoğun Bakım Ünitesi

    Koroner Yoğun Bakım Ünitesi Yenilenerek Hizmete Açılmıştır. Oku...
  • Göz Hastalıkları Polikliniği

    Göz Hastalıkları Polikliniği Yenilenerek Hizmete Açılmıştır. Oku...
  • Toplum Destekli Ruh Sağlığı Merkezi

    Hüseyin Dağlı Toplum Destekli Ruh Sağlığı Merkezi Hizmete Açılmıştır. Oku...
  • Ultrasonografi Ünitesi

    Ultrasonografi Ünitesi Yenilenerek Hizmete Açılmıştır. Oku...
  • Kemoterapi ve Ayaktan Tedavi Ünitesi

    Ayaktan kemoterapi ünitemizde aylık ortalama 396 hastaya hizmet verilmektedir. Yıllık ortalama poliklinik sayısı 4756 dır. Oku...
  • Diyaliz Merkezi

    Diyaliz Ünitemiz ortalama aylık 405, yıllık 4856 hastaya hizmet vermektedir. Oku...
  • İleri Seviye Yoğun Bakım Ünitesi

    20 yataklı İleri Seviye Yoğun Bakım Ünitesi yakında hizmete açılmıştır. Oku...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

yavuzgozukara

 

Uz.Dr.M.Yavuz GÖZÜKARA

Genel Sekreter

 Genel Sekreterimizin Mesajı

drmemnune

 Uz.Dr. Memnune ÇAMSARI

Anestezi ve Reanimasyon Uzmanı

Hastane Yöneticisi

Haberler - Duyurular

Hastanemiz randevu sistemi ile çalışmaktadır bu sayede hastalarımız, sağlık hizmetlerine daha kolay ve sorunsuz bir biçimde ulaşabilmektedirler. Polikliniklerimizden randevu almak için 182 numaralı telefonu arayabilirsiniz. Hastanemiz MHRS ile tam uyum sağlamış olup, hastalarımızın, randevu saatinizde beklemeden muayene olması sağlanmaktadır.

--------------------

Doktorun uygun gördüğü ihtiyaç sahibi hastalarımıza (Gerekli formlar hastanın doktoru tarafından onaylatarak) Hasta Nakil Hizmetleri verilmektedir. Bu hizmetten faydalanmak için hastanemiz santralini (336 39 50 ) aramanız yeterlidir.

--------------------

444 38 33 numaralı telefonu arayarak hastanemize ait Evde Sağlık Hizmetleri Birimimize ulaşabilirsiniz. Bu birimde yatağa bağımlı olan hastalarımıza evinde ve aile ortamında sağlık Hizmeti sunulmaktadır.

--------------------

Engelli Hastalarımız Sağlık Kurulu işlemlerinde danışmanlık ve nakil hizmetinden faydalanmak için 336 39 50 numaralı telefondan 16 37 dahili numarayı arayarak hizmet alabilirler.

--------------------

Danışma, Karşılama ve Yönlendirme Hizmetinde çalışan personellerimiz sizlerin poliklinik, yatış ve diğer hizmetlerimize ulaşmanız noktasında gerektiğinde refakat ederek hizmet vermektedir.

--------------------

Hastanemizde ihtiyaç duyan hastalarımıza vale hizmeti verilmekte ve hasta otoparkından hizmete ulaşım noktasına kadar yardımcı personelimiz sizlere refakat hizmeti vermektedir.

--------------------

Hastanemizde hasta hakları birimimiz sizlere hizmet vermektedir. Hasta hakları ile ilgili destek almak için, hasta hakları birimimize başvurabilir ya da 336 39 50 numaralı telefondan 11 26 numaralı telefonu arayabilirsiniz. Şikâyet ya da önerilerinizi ayrıca şikâyet ve öneri kutularına atabilirsiniz.

--------------------

Güvenlik personelimiz sizler için 24 saat görev başındalar. Güvenliğiniz açısından hastanemiz kameralı sistemle sürekli olarak izlem altındadır. İhtiyaç duyduğunuzda size en yakın güvenlik personelimize ulaşabilirsiniz.

--------------------

Hastanemiz ziyaret saati 13:00-14:00 arasıdır. Lütfen ziyaret sırasında 12 yaşından küçük çocukları ziyaretçi olarak kabul etmeyiniz. Sağlığınız için ziyaret saati dışında ziyaretçi kabul etmeyiniz.

--------------------

4207 sayılı kanun gereği, hasta odası dâhil, hastane genelinde sigara içilmesi kesinlikle yasaktır. Hastanemizde Sigara Bırakma Polikliniği bulunmaktadır.

--------------------

Hastanemizde verilen hizmetler ve Hasta hizmetleri ve Sağlık Otelciliği ile ilgili her türlü bilgi ve yönlendirme için, danışmamız size yardımcı olacaktır. Görevlilere 11 12 no’lu telefondan ulaşabilirsiniz.

--------------------

Sağlık güvencesi, engelli hakları, kimsesiz hastalar v.b konularda bilgi ve yardım almak için Sosyal Hizmet Uzmanlarımıza 16 36 no’lu telefondan ulaşabilirsiniz.

--------------------

Hastanemiz ile ilgili merak ettiğiniz her şeye ve kurumsal içeriğe internet sitemizden ulaşabilirsiniz. Şikayetleriniz ve önerileriniz bizim için değerlidir. kalite@mersindevlethastanesi.gov.tr adresinden elektronik posta ile bizlere ulaşabilirsiniz.

--------------------

 

Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS)

Bilindiği üzere, Sağlık Bakanlığı Türkiye’de daha etkin ve verimli bir şekilde sağlık hizmetlerine ulaşılması amacı ile Sağlıkta Dönüşüm Projesi’ni yürürlüğe koymuş ve bu program kapsamındaki çalışmaları büyük ölçüde gerçekleştirmiştir. Bu programın en önemli çalışmalarından biride Merkezi Hastane Randevu Sistemidir (MHRS).

MHRS nedir?

MHRS; vatandaşların Sağlık Bakanlığına bağlı 2 ve 3. basamak Hastaneler ile Ağız ve Diş Sağlığı Merkezleri için 182 MHRS Çağrı Merkezini arayarak canlı operatörlerden kendilerine istedikleri hastane ve hekimden randevu alabilecekleri bir uygulamadır.

MHRS’nin amaçları nelerdir?

Hastanelerde daha iyi bir kaynak planlanması (iş gücü ve teçhizat kullanımının etkin ve verimli planlanması) yapılarak vatandaş/hasta memnuniyetinin artırılması, hastanelerde kuyrukların azaltılması. 
Hastanelerde kaynak kullanımının ve dağıtımının ölçülmesi (iş gücü, makine ve teçhizat kullanımının etkin ve verimli uygulanması)suretiyle; sağlık hizmetleri sunumunun, verim ve kalitesinin artırılması. — 
MHRS verileriyle, sağlık politikaları geliştirilmesine yardımcı olunması.

MHRS Pilot Uygulaması

MHRS; pilot uygulama kapsamındaErzurum ve Kayseri illerinde uygulanmaya başlamıştır. Pilot uygulama boyunca gözlem yapılacak ve ardından tüm Türkiye’ye yaygınlaştırma süreci başlayacaktır. Bu kapsamda 1 Haziran 2010’da Yalova, 1 Temmuz 2010’da da Eskişehir, 26 Temmuz 2010’da Bilecik, Çanakkale, Edirne, Kırklareli, Sakarya ve Tekirdağ illerinde MHRS uygulamasına başlanılmıştır.

Randevu nasıl alınır?

* Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır. 
* 182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana (canlı operatör) randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular. 
* Vatandaş Erzurum veya Kayseri illerinden randevu talebinde bulunduğu hastane, poliklinik ve hekim bilgilerinden en azından hangi polikliniğe gideceğini asistana bildirdikten sonra, asistan uygun tarih ve saat dilimlerini vatandaşa iletir. 
* Vatandaş seçimini yaparak randevusunu alır.

Randevu nasıl iptal edilir?

* Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır. Bu arama randevu zamanından önce yapılmalıdır. 
* 182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular. 
* Vatandaş iptalini istediği randevusunun, tarih ve zamanını asistana iletir. Asistan tarafından ilgili randevu iptal edilir.

NOT: VATANDAŞ KENDİSİNE VERİLENEN RANDEVU ZAMANINDAN 30 DAKİKA ÖNCE İLGİLİ HASTANENİN MHRS HASTA KABUL BÖLÜMÜNE BAŞVURUR.

İNTERNET ÜZERİNDEN RANDEVU ALMAK İÇİN TIKLAYIN...

hastanemiz-over

hasta-hizmetleri

mhrs-over

pacs-over

labs-over

mobil-over

nobet-over